MŰSORAINK
Remekelt nyáron a FEM3!

A nyári időszakokra általánosságban elmondható, hogy kedvez a kábelcsatornáknak, hiszen az akkor pihenő kereskedelmi csatornák nézői a kábelek felé fordulnak. Többek között ez a tendencia is hozzájárult ahhoz, hogy a FEM3 ismét – a tavalyi évhez hasonlóan – átlagon felül teljesített a nyári hónapokban. Azon belül is a nyár közepe volt a legsikeresebb, amikor is 0,8%-os átlagos közönségarányt ért el a csatorna, ami az idei legjobb hónappá emelte a júliust. A 18-49 éves női korosztályra fókuszáló szórakoztató csatorna az elmúlt három hónapban a fiatalabb célcsoportban is tarolt: a szűkebb, 18-39-es női célcsoporton belül is igen nagy emelkedést ért el a FEM3. Az említett fiatalabb korosztály körében mind júliusban, mind augusztusban 0,8%-os átlagos havi közönségaránnyal büszkélkedhet a csatorna teljes napon. Ezt a teljesítményt csak a főműsoridőben elért eredmények tudták felülmúlni: júliusban és augusztusban is 0,9%-os közönségarányt ért el a FEM3 a fent említett célcsoportban. De nemcsak a havi átlagokban mutatkozik meg a FEM3 eredményessége: a 18-49 éves női célcsoportjában idén 1% feletti napi átlagos közönségarányt egyre gyakrabban éri el, a nyáron pedig különösen sokszor teljesített 1% felett a csatorna, sőt, volt olyan hét is, amikor négy napon is 1 % vagy afelett teljesített. (2011 29. hét, napi átlagos közönségarány) A nyár legnézettebb FEM3-as műsora a csatorna hétköznaponként, főműsoridőben sugárzott sorozata, a Bűbájos Boszorkák (SHR% 3,27) lett, de kiemelt helyen szerepel a FEM3 indulása óta töretlenül népszerű Esküvői Tortacsodák című reality is (SHR% 4,34), valamint a csatorna hétvégi sorozatai is, a Grace klinika (SHR% 3,88) és a Rúzs és New York (SHR% 2,87). Ezeken kívül a csatorna esti filmjei is nagyon jó nézettséget hoztak, amelyek tovább erősítették a FEM3 nyári sikerét. A csatorna legnézettebb nyári filmjei között olyan sikerfilmek szerepelnek, mint a Ghost (SHR% 3,31), Csúcsfejek (SHR% 2,73), Elvált Nők Klubja (SHR% 3,89), a Hirtelen 30 (SHR% 1,7) és a Spangol – Magamat sem értem! (SHR% 1,27). (2011. június 1-augusztus 31., 18-49-es női célcsoport) Adatok: AGB Nielsen

Címkék: műsoraink

2011. szeptember 19. 13:13




 

KÖZÖSSÉG


© TV2 Zrt.    |    Impresszum    |    Adatkezelési szabályzat    |    Felhasználói szabályzat    |    Powered by Neoport Core CMS